Blog
Üdvözlünk az oldalunkon!
Üdvözöljük Honlapunkon! Családias hangulatú de professzionálisan felszerelt autószervizünkben az Ön mobilitásának biztonságáért dolgozunk. Büszkék vagyunk arra, hogy aktív eszközfejlesztéseink illetve rendszeres szakmai továbbképzésünk által mindig kompromisszummentes megoldásokat tudunk kínálni partnereinknek.
A világító- és fényjelző berendezések ellenőrzése
Előírás – Helyzetjelző lámpák: (elől-hátul) megnézed, plusz a rendszámtábla világítást. Tompított fényszórókat: ellenőrizd (a műszerfalon a visszajelző színe zöld). Távolsági fényszórókat: ellenőrizd, (a műszerfalon a visszajelző színe kék). Mindkét oldalon ellenőrizd, az irányjelzők villogásainak számát (90±30/perc). Az irányjelzők fényének színe… Tovább
Gumiabroncsok ellenőrzése
Előírás – Az autót körbejárva, szemrevételezd, hogy puha-e, látsz-e rajta kidudorodást, szakadást, egyéb felületi sérülést, esetleg olajfoltokat. Ellenőrizd a futófelület barázdáinak mélységet, melynek 1,6 mm-nél nagyobbnak kell lenni. A gumi-abroncs az egész járművön azonos méretű és szerkezetű vagy (radiál) vagy… Tovább
A kormányberendezés ellenőrzése
Előírás – A kormánymű holtjátéka a kormánykeréken mérve akkor jó, ha centiméterben mérve 2 – 4 cm, szögben mérve 5 – 15° közé esik. A holtjáték ellenőrzésekor finoman jobbra-balra mozgasd meg a kormánykereket mindaddig, míg a hozzád közelebb eső, vagyis… Tovább
A fékberendezés ellenőrzése
Előírás – Az üzemifék – lábfék – ellenőrzéskor a fék akkor jó, ha a teljes pedálút felső harmadában felkeményedik. Egyértelműen hibás a fék akkor, ha a teljes pedálútnak csak a 2/3-nál keményedik fel. Ha ezt tapasztalod, akkor az azt jelenti,… Tovább